Over Mondzorg Schagen


Nicole Lettinga 
"In 2002 ben ik in Amsterdam afgestudeerd als mondhygiënist. Van 2002 tot 2004 was ik in loondienst bij verschillende praktijken. In 2004 ben ik mijn eigen praktijk Mondzorg Schagen begonnen. Ik ben in de praktijk aanwezig op maandag, dinsdag, woensdagochtend en zaterdagochtend."

Britt van Dijk
"In 2015 ben ik afgestudeerd als mondhygiënist aan de Hanzehogeschool in Groningen. Tijdens en na mijn afstuderen heb ik bij een mondzorgteam gewerkt in de ouderenzorg. Dit deed ik naast de reguliere patiënten-behandeling bij meerdere praktijken. Sinds 2015 ben ik op de donderdag werkzaam bij Mondzorg Schagen. Naast de praktijk Schagen, werk ik ook nog in twee andere praktijken. Deze bevinden zich in Assendelft en Wormerveer. Ik hoop u in de praktijk te mogen ontmoeten en samen te werken naar- of aan een gezonde mond. 

Helen Benschop
"Ik sta de klanten te woord op maandag-, dinsdag- en donderdagochtend van 9.00 tot 13.00 uur. Ik ben praktijkassistent en daarnaast werk ik bij een centrum voor onderwijsadviezen."

De mondhygiënisten van Mondzorg Schagen staan ingeschreven in het Kwaliteitsregister van mondhygiënisten (KRM) en zijn lid van de Nederlandse vereniging voor mondhygiënisten (NVM).
 





Huisregels
• Neem op het eerste bezoek een identiteitsbewijs en de zorgpas van de zorgverzekeraar mee.
• Afspraken ten minste 24 uur van tevoren annuleren.
• Helaas zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen voor het niet nakomen van een gemaakte afspraak of te laat annuleren.
• Een paar dagen voor de afspraak sturen wij een herinnering. Dit is een gratis service en hier kunnen geen rechten aan ontleend worden. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor een gemaakte afspraak.
• Geef wijzigingen in persoonsgegevens, zoals adres of medicatiegebruik, door voor de behandeling.
• Roken is niet toegestaan in de praktijk.
• Graag mobiele telefoons op stil zetten tijdens de behandeling.
• Huisdieren in de praktijk zijn verboden, tenzij het een hulphond betreft.

Niet tevreden
Wie om welke reden dan ook niet tevreden is over de behandeling, kan dit uiteraard het eerst bespreken met de mondhygiënist zelf. Dat werkt vaak verhelderend. Onze praktijkassistent is daarnaast in het bezit van een klachtenformulier. Geef de klacht op dit formulier aan of vul thuis, in alle rust, het klachtenformulier in. Natuurlijk doen wij onze uiterste best om er samen uit te komen. Het is altijd ons streven om een klacht samen en in goede harmonie op te lossen. 

Mededeling

Via het inschrijfformulier en het terugbelverzoek op onze website kunt u contact met ons opnemen.
Ook kunt u een mail sturen voor uw afberichten, wijzigingen of voor het inplannen van een afspraak.

Behandelingen
logo-mondzorg-schagen-800-200
Berichten
logo krm logonvr
Tags
Privacyverklaring | Copyrights ©2022 Mondzorg Schagen | Ontwerp en ontwikkeling De IDkliniek